9. novembra 2012

4x06 "We All Go A Little Mad Sometimes" ~ Webclip


Stefan: To je Klaus.
Damon: Čas sa postaviť problémom. Zmieriť sa s následkami a odtancovať tanec s diablom.
Stefan: Som rád, že ťa to baví, ale ak zistí, že vieš niečo o lieku, zabije nás oboch.
Damon: Prestaň sa mu vyhýbať, buď podozrivý. Podozrivý ľudia zostanú mimo podozrenia.
Stefan: Nechcem o tom hovoriť.
Klaus: Nedokážem si predstaviť, prečo si zničil moju budúcnosť plnú hybridov.
Stefan: Nestalo by sa to, keby si mi neprikázal udržať tajomstvo.
Klaus: Tvoj život je plný slova "keby", Stefan. Poďme sa pozrieť na pozitívum. Lovec bol jedným z "päťky". Nájdeme ďalšieho. Môže to trvať večne, ale my máme plno času, však?
Stefan: Hovoríš pokojným hlasom. Kto zomrie?
Klaus: Ty nie, ak sa toho obávaš. Mám však obavy o tvoju milovanú, už začali halucinácie?
Stefan: Čo o tom vieš?
Klaus: Poviem ti to. Kde si?
Stefan: Som v jej dome.
Klaus: Super. Ja tiež.

1 komentár: