18. novembra 2012

Fanfiction ~ Jednorázovky ~ Boj o život



     Bola to dlhá noc. Celú som ju premárnila rozmýšľaním prečo práve ja. Prečo som bola ja tou nešťastnicou, ktorú do hier o život vybrali a ktorá sa mala už o niekoľko dní stať obeťou pre radosť nejakých chorých ľudí. Nevedela som, prečo majú práve takú moc, keďže sú to len obyčajný ľudia – tak ako aj ja. Celý život som mala pred sebou a jeho tvrdú hru som pociťovala už 15 rokov. Presne tak, bola som veľmi mladá na to, aby sa moja životná cesta skončila, pretože som v živote určite chcela niečo dokázať. Len tak som sedela na posteli, ktorú som dnes videla už asi poslednýkrát a pozerala som von oknom. V hĺbke duše som dúfala, že ma niekto zachráni, ale asi márne. Strašne som sa bála, pretože všetkých, ktorých som poznala a ktorí sa na hry dostali, neprežili. Moji rodičia sa tiež určite boja, ale nemôžu mi to nijako povedať, keďže ich už nemám. Vlastne nemám nikoho, kto by ma podržal, a preto je to o to ťažšie.
     Kútikom oka som zbadala prvé slnečné lúče na mojej pokožke, s ktorými prišiel aj neopísateľný pocit strachu a bezmocnosti. Vedela som, že po mňa prídu, nemohla som utiecť. Čakala som ako človek bez duše – čakala som na smrť. Trvalo chvíľu, kým som odvrátila zrak na niečo pohybujúce sa smerom ku mne. Boli to oni, tí, ktorý ma istým spôsobom v krátkych chvíľach zabijú. Smrteľnou rýchlosťou sa blížili k môjmu domu, v ktorom som bola sama. Ani neráčili zaklopať rovno vtrhli dnu a podišli ku mne. Už sa mi tisli slzy do očí pri pomyslení na všetko, čo ma čaká. Všetky zmysli mi našepkávali, aby som utiekla, ale nemohla som. Chytili ma za ruky tak silno, že som si ich po chvíli už necítila a odvliekli ma niekam, kde som to nepoznala. Sama samučičká som sa túlala chodbami v tme a keď som konečne našla dvere, otvorila som ich.
     Vtom som vedela, kde som. Bola som v aréne a jej okolie bolo plné ľudí, ktorí kričali. Oslepilo ma ostré svetlo a vtedy som sa nechcene postavila smrti. Osud mi nedovolil žiť ďalej. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára